Doc. Ing. Jan Kožíšek, CSc.

Stručné informace

Vyučované předměty : Statistické metody v rozhodování, Ekonomická statistika, Management jakosti. Dále vyučuje na fakultě strojní.

Anketa

Jak jste spokojen/a s výukou?

Jsem velice spokojen/a (20)
8%

Jsem spokojen/a (15)
6%

Nejsem spokojen/a (22)
9%

Nejsem vůbec spokojen/a (187)
76%

Nemám názor (3)
1%

Celkový počet hlasů: 247

Diskusní téma: Doc. Ing. Jan Kožíšek, CSc.

Datum: 29.03.2017

Vložil: Zdeptaný student

Titulek: Statista a docent Stalin

Píše se rok 2107 a tento člověk stále učí, jak je to možné? Už by měl být někde v důchoďáku a ne nesmyslně přednášet (Napište si toto) a nesmyslně deptat studenty, kteří v posledním ročníku nemají nic lepšího řešit klasifikovaný zápočet od tohoto kokota...

Datum: 07.02.2016

Vložil: student

Titulek: Ekonomická statistika

Pan docent je opravdu velmi VELMI přísný a ze svých požadavků rozhodně nesleví. Celý semestr jsem ho proklínala, ale musím říct, že když došlo na můj poslední pokus, vyšel mi opravdu velmi vstříc a dokonce mě vyzkoušel v náhradním termínu, což rozhodně nemusel.

Datum: 03.07.2015

Vložil: ŘaE 1.ročník 14/15

Titulek: Nikdy více!

Před začátkem semestru jsem se usmívala nad všemi komentáři v této diskuzi a říkala si, to zase všichni jen přehání. Nyní se směju sama sobě, neboť měli pravdu. Pro mě tento pán bude nemilá vzpomínka na celé studium a doufám, že ho už v životě nebudu na nic mít. Jeho přednášky jsou nepřínosné, alespoň pro studenta, který to studuje jen aby složil zkoušku. Cvičení a semestrální práce...... raději nekomentovat, protože na konci semestru, při odevzdáváni vás minimálně 5x ještě každeho z vás vyhodí, dokud nebudete zcela na nervy. Následuje zkouška.... jeho oblíbené otázky č. 9, 10. Jakmile mu tam vše vypíšete, dostanete za C, ne-li lépe. I kdybyste však měli jiná zadání a správně, nechá vás to klidně 2x opakovat.... Pro mě tento vyučujicí byl jen vypitá hlava, nic jiného. Zalíbila se mu svým způsobem, šikana studentů. Bude se mi o něm ještě opravdu hodně dloho zdát a to obzvlášť o hypergeometrickém rozdělení, aj. Ze zkoušky jsem po tvrdém boji vyhrala za E, ale upřímně setkání s ním, nepřeju ani nejhoršímu nepříteli. Ten chlap na VŠ nemá co dělat!!!!! Tak si to už laskavě celý MÚVS uvědomte a začněte s tím něco dělat!

Datum: 03.07.2015

Vložil: ŘaE 1.ročník 14/15

Titulek: Re: Nikdy více!

A to nemluvím o jeho oblíbene větě: "napište si toto!", kde si sotva napíšete polovinu věcí /dělám si zápisy díky bohi do ntb/ a druhou ani nestihnete dopsat, protože už bere něco dalšího!

Datum: 17.06.2014

Vložil: anonym

Titulek: xxx

Starej sklerotickej kretén co si honí ego na studentech. Vše co řekne, neplatí, nic nevysvětlí a požaduje nadprůměrné znalosti, jen aby vám mohl říct, že nic neumíte a dát vám v nejlepším případě E- a ještě čeká,že mu za to budete líbat boty...Takový člověk nemá na akademické půdě co dělat, tak už ho konečně vyhoďte!!!

Datum: 02.06.2015

Vložil: px

Titulek: Re: xxx

Jestli to není také nízkými schopnostmi současných studentů.

Datum: 03.07.2015

Vložil: ŘaE 1.ročník 14/15

Titulek: Re: Re: xxx

Ne, to opravdu není. Nepřipadá mi zrovna normální se bezhlavě učit hromadu vzorečků a odvození, bez teorie, nad kterou tvrdí, že to číst nebude, neboť si to umí i hlupák najít ve scriptech.

Datum: 11.06.2014

Vložil: borec

Titulek: Konec

Absolutní skandál. Nevím co na téhle škole tento profesor stále dělá. Z předmětu udělal naprosto nezáživný a nudný předmět, vysvětlit ho dokáže stejně jako malé dítě co nemluví a bere ho smrtelně vážně. Měl by už dávno pracovat na zahrádce na chatě a užívat důchodu a nedeptat studenty. Nevadí mi profesoři co jsou přísní a naučí, ale vadí mi někdo, kdo neumí absolutně látku vysvětlit a povídá si pro sebe. Vedení školy by se mělo nad takovýmto s prominutím exotem zamyslet!

Datum: 04.06.2014

Vložil: levandule

Titulek: xxxxx

je to kokot ... nemám co dodat.. uznávám, že to umí, ví co kde kdy jak použít.. ale vysvětlit nedokáže ani jak se zamykaj dveře.. nejneschopnější profesor na škole

Datum: 05.05.2014

Vložil: Petr

Titulek: Chce to změnu

Nemá smysl opakovat, to co se tu pořád dokla píše. Pokud by se tento předmět vyučoval jinak, byl by to velký přínos pro studenty.Tato problematika je v praxi opravdu žádána. A ať jsou stížnosti oprávněné či nejsou bylo by velkým přínosem, kdyby pan docent hledal nějákou zpětnou vazbu či inspiraci na jiných VŠ, kde se podobná problematika také vyučuje. Vzhledem k tomu, že zpětná vazba nezajímá ani pana docenta ani nikoho, kdo je výše postavený doporučuji se tomuto předmětu za každou cenu vyhnout ...

1 | 2 | 3 >>

Přidat nový příspěvek